Alla inlägg den 10 april 2011

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 10 april 2011 16:18

hej! jag har typ städat heeela dagen! :s jag ska måla om mitt rum, och så ska jag byta ut lite möbler till nya och fina möbler! :D igår så shoppade jag med kiwi, jag köpte en exakt likadan tröja som kiwi fast min var svart och vit (från kappahl) och så köpte jag en tunn svart kofta (från h&m) hihi! jag köpte faktiskt en liten till sak, från glitter haha!


// Tramsan.


bild från: www.weheartit.com
  you make me smile. you make me laugh. you make me think about. but you always get me to fall backwards.

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 10 april 2011 14:54

tjosan! kiwi här! igår så shoppade jag och tramsan ;D haha det var jättekul vi döpte människor som t.ex kanelbullekillen! haha! jag köpte ett par svarta shorts och en tröja med puffärmar och klämmor + en klubba och fanta exotic eller hur man nu stavar det ;) på tisdag fyller tramsan år!! :D (L) hehe idag så har jag städat.. inte så kul jag har kollat på tv inte så kul det heller fanns inget kul på tv. hejdå // Kiwi.


photo by: me (:

  


 

Presentation


Hej! Detta är Kiwi och Tramsans blogg. Kiwi är 11 år, och Tramsan har nyss fyllt 12. I denna bloggen skriver dom mest om deras knäppa och fantastiska liv! Hoppas ni tycker om bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards