Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Hejsan.

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 30 mars 2011 20:55

Hejsan, skolan har varit bra på många sätt idag! :) Förutom alla dumma lektioner...! -.-' Har ingenting att skriva. Snart ska vi i min klass göra språkval, jag kommer att välja spanska tror jag, eller franska!?! Men inte tyska i alla fall, seriöööst!?! VEM vill lära sig tyska...? -.-' Haha, inte så många tror jag. Spanska pratas det ju nästan överallt, men franska pratar man bara i Afrika och i Frankrike tror jag? Så om jag väljer franska så har jag nog ingen nytta av det, så jag tror det blir spanska, hejdå! (L)


// Tramsan!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 7 maj 2011 09:41


helluu! Kiwi här! idag kommer Tramsan hähä. vaknade typ klockan 7-8 något sånt. wäh är helt supertrött! men jaja sitter och chattar med Tramsan och hon gör något.. fixar sig elr ngt sånt ;) // Kiwi!       ...

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 6 maj 2011 15:38


hiiiipp! :) länge sen jag bloggade men ja är tillbaka nu haha ;) Skolan var helt sådär. lite bra och lite dåligt hehe, det handlar om något som hände igår eftermiddag.. det är väldigt allvarligt.. lärarna fick mig att storböla! ;o har Tramsan hos mig...

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 25 april 2011 16:04


hej, det är tramsan! jag har inte gloggat på typ 2000 år!! :s  men nu bloggar jag ! :D<3 eh.. lovet är slut imorgon, känns bra och dåligt på samma gång ^^ jag har ingenting att blogga om!?! hejdå! (L) :*// TRAMSAN! <3bild från; www.weheartit.co...

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 18 april 2011 17:18


hey! kiwi här! haha har inte bloggat på två eller en dagar. jag är ju hos mina kusiner, och jag och min lillebror ska vara här hela påååsklovet! :D kuligt. i lördags så åkte vi till stan ja, haha. och igår så byggde vi upp kusinernas studsmatta och s...

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 15 april 2011 16:55


Hej! kiwi här! uhm! haha idag så har jag ätit sjukt mycket godis och så ja... gooodiiis! mår lite illa hehe. idag kom världensbästa lärare! har saknat henne jättemycket!! :D ja, just nu sitter jag i bilen.. ska till kusiner! fett kul kommer det att b...

Presentation


Hej! Detta är Kiwi och Tramsans blogg. Kiwi är 11 år, och Tramsan har nyss fyllt 12. I denna bloggen skriver dom mest om deras knäppa och fantastiska liv! Hoppas ni tycker om bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards