Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 21 mars 2011 21:09

Nu ska jag sova, imorgon blir det skolan igen. Jag kommer inte kunna somna direkt idag, det känner jag på mig, jag somnar aldrig direkt, jag ligger säkert i sängen i minst en timme innan jag somnar, jag tänker oftast på saker innan jag somnar. Haha, godnatt!


// Tramsan.


 Bild från: www.weheartit.com

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 21 mars 2011 19:22

Hej! Kiwi här! förlåt att jag inte har bloggat men jag tog en liten blogg paus haha, men nu är jag tillbaka haha! Imorgon så ska jag och tramsan redovisa fast inte på samma gång. Jag och tramsan bestämde att vi ska shoppa på lördag vilket jag längtar efter! jättemycket, jag har gjort en lista på vad jag måste köpa! ;D


1. Hjärt-halsband (h&m).
2. Cardigan i grå (h&m).

3. Tröja? Vit med blå text eller grå med svart text (Lindex).

4. Nagellack (h&m) beror på vilken färg.


  bild från www.weheartit.com // Kiwi!

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 21 mars 2011 14:39

Jag pluggar, jag har riktigt tråkigt förutom att jag chattar med en av mina klasskompisar på fb, det är den ända underhålningen just nu, och musiken som jag lyssnar på. Det är studiedag idag, egentligen skulle jag ha pluggat ända sedan jag vaknade men jag började typ för en timme sen, men jag har nt hunnit göra någonting alls... Haha, hejdå!

// Tramsan.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Detta är Kiwi och Tramsans blogg. Kiwi är 11 år, och Tramsan har nyss fyllt 12. I denna bloggen skriver dom mest om deras knäppa och fantastiska liv! Hoppas ni tycker om bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards