Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 15 mars 2011 18:00

Hej. Jag fick 18,5 rätt av 25 på matteprovet, eh rätt så missnöjd. MYCKET missnöjd. Festen i fredags var mke bra haha. Det var roligt och så men det kunde slutat senare. Jag fyller år snart, asså öh har ingenting att önska mig men jag vill iaf måla om mitt rum, vet nt vilken färg men just nu är det iaf lila. Jag vill ha röd tror jag.


// Tramsan.  

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 15 mars 2011 17:41

Hej det är Kiwi! Förlåt att jag inte har bloggat men det var helt katastrof i måndags hehe, lite.. Sen blev det bättre haha. Idag så var vi på BUFF, filmen var inte bra den var äcklig! Men annars så var NO och matten helt okej, på hemvisten så var det inte så jättekul heller. Imorgon ska vi på BUFF igen haha hoppas att filmen imorgon är bättre och förresten så heter filmen vi kollade "Låt isbjörnarna dansa" haha jag sa "Låt pingvinerna dansa" hela tiden! xd Imorgon ska vi se på en film som heter "The great bear" haha! Gigantisk bjöörn! Innan jag går så vill jag lägga in dagenslåt också ;) // Kiwi.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Detta är Kiwi och Tramsans blogg. Kiwi är 11 år, och Tramsan har nyss fyllt 12. I denna bloggen skriver dom mest om deras knäppa och fantastiska liv! Hoppas ni tycker om bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards