Alla inlägg under mars 2011

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 30 mars 2011 20:55

Hejsan, skolan har varit bra på många sätt idag! :) Förutom alla dumma lektioner...! -.-' Har ingenting att skriva. Snart ska vi i min klass göra språkval, jag kommer att välja spanska tror jag, eller franska!?! Men inte tyska i alla fall, seriöööst!?! VEM vill lära sig tyska...? -.-' Haha, inte så många tror jag. Spanska pratas det ju nästan överallt, men franska pratar man bara i Afrika och i Frankrike tror jag? Så om jag väljer franska så har jag nog ingen nytta av det, så jag tror det blir spanska, hejdå! (L)


// Tramsan!<3

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 30 mars 2011 19:47

Hejhej! Kiwi här! skolan var rätt okej idag, jag och kompis fick en flygande boll i huvudet från ingenstans? Well that hurts! :( Lektionerna var rätt så okej, förutom SO för det är alltid tråkigt, tror jag. Idag var det sista dagen för mentor (haha har fler), och hon kanske inte kommer att följa med oss till 6:an! :( Vet inte än. Asså jag är rädd om hur det ska bli i 6:an för vi kanske ska vara 2 klasser längre!

:( Men då blir det inte samma klasser som man hade förr... Men det är inte bestämt än. Antagligen så ska vi vara 2 klasser som nu! ;D har inget att göra

:( Eller jag chattar med Tramsan hiehie. 


// Kiwi!


Bild från : www.weheartit.com


   

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 29 mars 2011 21:01

Hejsan! Jag har nyss kommit hem, faktiskt. Jag rider varje tisdag, och då kommer jag hem sent på kvällen! Idag hade jag en riktigt "problemhäst" asså! Jag älskar att rida! (L) Men inte på den hästen som jag hade idag. Jag har ridit i snart ett år, det är inte så länge faktiskt. Det där mellan mig och min pojkvän har fixat sig, bra! (Y) Öhm... Jag har rätt så mycket läxor, och snart så kommer jag få mina omdömmen, jag känner på mig att jag inte kommer få så jättebra omdömmen som jag brukar få, jaja, vi får se, hejdå! (L)


// Tramsan.

Bild från: www.weheartit.com
 

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 27 mars 2011 17:30

Hej! Kiwi här! Just nu sitter jag i bilen, vi är snart framme. Jag mår illa buhu... Euhm jag typ chattar med Tramsan, eh ja det är skola imorgon. Ja Brian dampar som en idiot och han vill ha datorn. Hejdå! // Kiwi!

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 26 mars 2011 19:06

Hej! Kiwi här! Just nu är jag hos kusiner, hihihehehehihihehehe, och jag chattar med Tramsan! :) Jag sitter och bloggar också, fett kul! Euhm... Kusiner och Brian ska spela CS snart antar jag haha. Jag har inte så mycket att skriva! :( Hejdå! (L)

// Kiwi!


Blir ingen bild idag ;)

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 25 mars 2011 17:53

Hej! Idag är jag både ledsen och arg, jag är arg för att jag inte kan shoppa imorgon, för att jag ska till kusiner imorgon vilket jag fick veta idag! -_-' Och ledsen för en annan sak hihiehiehieheie, euuuhm skolan har ju varit superkul idag haha vet inte varför men det är bara det! (: Just nu så chattar jag hihehe, ska packa också! ): Hejdå! // Kiwi!


Bild från : www.weheartit.com

 

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 24 mars 2011 18:00

hej! Kiwi här, euhm skolan var rätt okej faktiskt. Matten var rolig hiheieieieieie... Just nu så skriver jag min engelska läxa på datorn vilket man ska göra på datorn. Snart lördag längtar haha (A). Har inget att skriva! :) Imorgon fyller min och Tramsans kompis år :D (L). Haha kmr inte på mer hejdå! (L) // Kiwi.


Bild från: www.Weheartit.com

   )':

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 23 mars 2011 17:49

Hej, min pojkvän är jobbig... Han snackar inte med mig, hälsar inte på mig, och han tittar inte ens på mig längre... Och i skolan när jag snackade med han så kollade han inte på mig. Vi har snart varit ihop i fyra månader. Jag älskar han men asså, det känns som att han inte gillar mig längre, vi pratar inte ens längre, jag vet inte vad som har hänt, men jag tror inte att han är kär i mig längre, jag vill visa mina känslor för han men jag kan inte.

// Tramsan.


 

Presentation


Hej! Detta är Kiwi och Tramsans blogg. Kiwi är 11 år, och Tramsan har nyss fyllt 12. I denna bloggen skriver dom mest om deras knäppa och fantastiska liv! Hoppas ni tycker om bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards