Alla inlägg under mars 2011

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 7 mars 2011 16:34

Hej, det är Kiwi. Skolan har varit tuff. Ja inte så jättekul dag. Haha okej jag vet att Tramsan redan har berättat detta men jag vill också berätta haha. Idag när vi hade svenska så kom det några från 9:an. Dom berättade att dom ska ha disco för 3:orna, 4:orna och 5:orna. Ja haha och inträde kostar 20 kronor och så bla bla bla, ofc ska jag gå. Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig jag kan ta en bild på det jag ska ha på mig på fredag! :) Haha jag hade totalt glömt att vi gjorde NO-prov så när våran lärare kom in i klassrummet och skrek "Här är era NO-prov!" Haha ehm jag fick 36 av 70 godkänt var 30. Jag längtar sjukt mycket efter Discot! Hihi jag är jättenervös haha. Jag vill bara säga en sak till! Hejdå (L)

// Kiwi.

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 7 mars 2011 16:14

Herregud, ja, vi har matteprov på fredag, jag hatar matte. Och dessutom så fick jag inte godkänt på no-provet som vi hade för några veckor sedan, jag fick 28 av 70 poäng på provet, en av mina bästa vänner fick 22 av 70, så vi två ska göra ett slagt omprov typ haha. Jag brukar alltid få minst godkänt på prov, jag har aldrig fått göra ett omprov?

// Tramsan

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 7 mars 2011 15:54

Jag tyckte att detta håret var jättefint, jag vill också ha sånt hår!

// Tramsan.

Bild från: www.weheartit.com

  

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 7 mars 2011 15:40

Hej. Jag har nyss kommit hem från skolan. Idag så kom det några elever från 9an, och berättade att det skulle vara fest på fredag, det kostar 20 kr att komma, såklart ska jag komma, men jag har problem med vad jag ska ha på mig? Först tänkte jag ha en klänning som jag har haft på en annan fest en gång, men sen tänkte jag, "Nej... Inte den igen..." och då tänkte jag på att köpa dom dära strumpbyxorna från Gina Tricot, jag kan ju tigga lite pengar från mina föräldrar haha. Tycker ni att jag ska köpa dom?


// Tramsan.



Bild från: www.weheartit.com

  

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 7 mars 2011 08:21

Hej, jag börjar om exakt en timme. Tänkte blogga lite. Jag har nyss ätit och duschat och jag ska snart fixa mitt hår, vilken frisyr ska jag ha? Jag har nästan alltid samma jag vill ha något nytt, ge mig tips!

// Tramsan.

Här kommer dagens låt:
 Hittade inte musikvideon till denna låten.

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 6 mars 2011 19:34

Längtar efter att få pengar, för då kan jag köpa dessa strumpbyxorna från Gina Tricot. Just nu kan jag inte köpa dom eftersom jag inte har några pengar, nej, jag är helt pank.

// Tramsan.



Strumpbyxor från Gina Tricot:  

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 6 mars 2011 19:24

Wiiih vad gullig klänning.

// Tramsan.



Bild från: www.weheartit.com  

Av Kiwi & Tramsan wiho! - 6 mars 2011 19:22

Hej! Det är Kiwi, haha jag hittade en jättefin outfit, Bild från: http://weheartit.com/     // Kiwi.

Presentation


Hej! Detta är Kiwi och Tramsans blogg. Kiwi är 11 år, och Tramsan har nyss fyllt 12. I denna bloggen skriver dom mest om deras knäppa och fantastiska liv! Hoppas ni tycker om bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards